යසරුවන් ගුණතිලක

අද හවස් වරුවෙ කියවන්ට ලැබුනු පුවතකින් එකවරම කම්පනයට පත්වුනා. ඒ තමයි “යසරුවන් ගුණතිලක” කියන තරුණයාගේ මරණය පිළිබඳ ආරංචිය.

“යසරුවන් ගුණතිලක” පේරාදෙණිය විශ්ව විද්‍යාලයේ ඉංජිනේරු පීඨයේ තුන් වන වසරේ අධ්‍යපනය ලබමින් සිටි ශිෂ්‍යයෙක්. අවුරුද්දට ගෙදර ගිය විට අත්වැල්තොට නැමති දිය ඇල්ලේ නෑමට ගොස් දියේ ගසාගෙන යාම නිසා තමයි ඔහු මිය ගොස් තියෙන්නෙ. “යසරුවන් ගුණතිලක” මම දැනගත්තෙ බ්ලොග් කරුවෙක් විදිහට. මුලින්ම ඉංග්‍රීසි බසින් බ්ලොග් කරණයේ යෙදුන “යසරුවන් ගුණතිලක”  පස්සෙ සිංහල බ්ලොග් මැරතන් ඉසව්ව ගැන අසා දැනුවත් වී බොහොම උද්යෝගයෙන් යුතුව ඒ ඉසව්වට ඉදිරිපත් වීමේ බලාපොරොත්තුවෙන් හිටියා. ඇත්තටම කියනවනම් මගේ බ්ලොග් අඩවියට එකතු වුන අවසාන ප්‍රතිචාරය දක්වල තිබුනේ යසරුවන්. ඒ මෙන්න මේ ආකාරයෙන්.

“මම පේරාදෙණියෙ ඉංජිනේරු පීඨයේ ඉගෙන ගන්නෙ. මම දන්න විදියට නම් හොල්මන් අවතාර භීතියක් ඇති වුනේ හිල්ඩා ඔබේසේකර ශාලාවේ (හිල්ඩා කුමාරිගෙ අවතාරෙ). ඊට පස්සෙ ඒකෙ ගැහැණු ළමයි විජේවර්ධන ශාලාවටත්, ජේම්ස් පීරිස් ශාලාවටත් දාලා විජේවර්ධන එකේ හිටපු පිරිමි ළමයි හිල්ඩා එකට දැම්මා.

ඔයාගෙ බ්ලොග් එක නම් එලකිරි. මමත් දැන් අවුරුද්දක විතර ඉදන් බ්ලොග් ලිව්වත් තාම සිංහලෙන් මොකුත් ලියන්න බැරි වුනා. හෙට අනිද්දාම සිංහලෙන් මොනවා හරි ලියනවා, ලියනවාමයි.

ආයෙත් පේරාදෙණිය පැත්තෙ එනවනම් අපිටත් කියලා එන්න.

Comment by යසරුවන් — April 14, 2008 @ 1:56 am “

අපි කාටවත් හිතා ගන්න බැරි පුවතක් වුන යසරුවන් ගේ මරණය ගැන සටහනක් ලියන්නට සිදුවීම පවා වේදනාබර කටයුත්තක්. මැරතන් වැඩ කටයුතු නිමා වුනාට පස්සෙ යසරුවන් ට පෞද්ගලිකව අමතල පේරාදෙණිය පැත්තෙ යන්න පුලුවන් වෙයි කියල මම හිතාගෙන හිටියෙ. ඔහු සිංහල බසින් මැරතන් ඉසව්වට සහභාගි වන බව ඔහුගේ බ්ලොග් අඩවියේ සඳහන් කර තිබුනු බව දුටු විට මම පහත ප්‍රතිචාරය ඔහුට එකතු කලා.


“නිදහස said: On 04/14/2008 at 10:19 pm

ලියමු ලියමු . පේරා වල අත්දැකීම් ඇතිනෙ ඕන තරම් 🙂 “

අප අතරින් අකාලයේ සමුගත් “යසරුවන් ගුණතිලක”  වෙනුවෙන් “මගේ සටහන” වෙතින් සහ පොදුවේ අපේ බ්ලොග්කරුවන් වෙනුවෙනුත් විශ්ව විදයාල ශිෂයයෙක් හැටියටත් ශෝකය පල කර සිටිනවා.

“යසරුවන් ඔබට නිවන් සුව අත්වේවා”

2 thoughts on “යසරුවන් ගුණතිලක

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )